Tuesday, March 27, 2007

وقائع عن تزوير الاستفتاء بالصوت و الصورة

2 comments:

Mohamed Yousef said...

حسبنا الله ونعم الوكيل

محمود الششتاوي said...

وفيديوهات وصور كتير لكن مين بقى يسمع ومين يشوف
خلي الفيديوهات دي تمس واحد من البطانة الفاسدة كانت الدنيا قامت واتقلبت
لكن ده عادي بالنسبة لهم مش تزوير ما هو المثل بيقول ان طلع التزوير من أهل التزوير ميبقاش تزوير